შეკვეთების განხორციელება
ვებსაიტზე ვერ ვპოულობ პროდუქტს, რომელიც მაღაზიაში ვნახე? რატომ? ჩვენი ონლაინ მაღაზიის ასორტიმენტი განსხვავდება ფიზიკური მაღაზიის ასორტიმენტიდან; ის არ არის ისეთი სრული, მაგრამ ჩვენ ვცდილობთ, რომ ონლაინ მაღაზიაში წარმოდგენილი ბრენდების რაოდენობა რეგულარულად შევავსოთ.
უნდა რეგისტრირდე ვებსაიტზე შესყიდვის განხორციელებისთვის? რეგისტრაცია სავალდებულო არაა. ყოველთვის შეგიძლიათ შეკვეთა როგორც სტუმარი გააკეთოთ. თუმცა, თუ რეგულარულად ყიდულობთ, გირჩევთ რეგისტრირდეთ – ეს დაზოგავს თქვენს დროს განმეორებითი შეკვეთების დროს, რადგან თქვენი მონაცემები პირად ანგარიშში ინახება.
პროდუქტის მიწოდება
როგორ შევიძლია გაარკვიო ან შევცვალო მიწოდების მისამართი? სამწუხაროდ, შეკვეთის განხორციელების შემდეგ ვებსაიტზე ცვლილების შეტანა ვერ მოხერხდება. ამიტომ, გთხოვთ, მაქსიმალურად ყურადღებით შეავსოთ ინფორმაცია.
პროდუქტის შეცვლა და დაბრუნება
შეგიძლიათ გააკეთოთ პროდუქტის შეცვლა? არა.
სამსახურები
თუ მაქვს საჩივრები/პრეტენზიები ინტერნეტ-მაღაზიის მუშაობასთან დაკავშირებით, ვის მივმართო? შეგიძლიათ დაგვიკავშირდეთ ვებსაიტზე მითითებულ ტელეფონის ნომერზე.